Blogger Widgets

luni, 27 februarie 2012

In Your Arms

As vrea sa deschid brusc ochii si pe retina sa imi apara o umbra radioasa in care sa te deslusesc pe tine.Tu ti-ai intinde bratele catifelate si rugatoare spre mine,pentru a ne contopi cu rasuflarile taiate intr-o imbratisare indelunga.Apoi zambetul tau suav mi-ar brazda fata catifelata,iar ochii tai docili mi-ar saruta subtil buzele incretite de fericire.
Mi-as impleti si eu bratele in jurul gatului tau si as incerca dintr-o singura privire sa te intiparesc in gandurile in care am sa ma refugiez cand imaginea ta va deveni evanescenta.Mi-as lasa parul sa se desire in valuri impetuoase pe spatele tau gingas si cu mana -mi suparata de timpul lugubru ti-as alina fruntea incretita de disperare.In urma ta ar ramane un parfum casant,rapid volatil...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Prin cuvinte,mintea prinde aripi..