Blogger Widgets

sâmbătă, 17 martie 2012

In umbra sufletului!

Intr-un tarziu mi-am lasat sufletul
sa se desire in litere mici,ofilite,zbarcite,
pe coala mucegaita.
L-am lasat sa putrezeasca,
sa se impleteasca cu viermii amarui,
sa miroasa a fiere,
sa duhneasca a mortaciune.
Mi-am lasat sufletul sa se chinuie,
sa se incolaceasca de durere,
sa urle,sa zbiere...
L-am adunat din mucegai
si l-am acoperit cu pulbere.
I-am ridicat o cruce galesa in mijlocul neantului.
Mi-am lasat o lacrima groasa
sa curga,sa se izbeasca de sufletul mort.
Am dansat in tarana pana mi s-au tocit pantofii,
pana ce tot sufletul mi-era imprastiat pe picioare.
Am zambit lasciv si am plecat...
I-am permis inconstient fantasmei lui
sa ma bantuie etern...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Prin cuvinte,mintea prinde aripi..