Blogger Widgets

duminică, 6 mai 2012

Arta de-a Sculpta!

O voce surda imi rasuna acut in timpan spunandu-mi ca n-am sa te mai zaresc nicicand la fiecare capat de rand.Cu retina plina de infinit mi-am intins mana ce plangea de teama si-am luat dalta fioroasa spanzurata in parul matasos.Si cu dalta de fier am inceput sa sculptez in aorta firava un chip senin-chipul tau.Si cu maiestria unui poet intristat te sculptez ca o poezie funebra in aorta ce sangereaza de placere.Iti sculptez ochii negrii si profunzi,parfumati de-o muzica lasciva.Iar sprancenele le-am asezat armonios deasupra ,lasandu-le aripi pentru zbor.Pentru zambet,mi-am torturat aorta,sfaramand-o,perforand-o,iar zambetul...zambetul sculptat pare un vis efemer.Si toate astea le-am sculptat cu retina goala,cu ochii inchisi,caci chipul tau era deja sculptat in mintea mea.Dar te rog,ia dalta,ia dalta din par si sculpteaza si tu.Tu sculpteaza-ti muzica.Sculpteaza fara teama pentru ca aorta nu se va sfii de tine,va fi fericita.
Transforma-mi arterele in portative melodioase,triste,reci...

12 comentarii:

  1. E genial si imi place mult ce ai scris tu aici! :)
    Cate expresii folosite! Uimitor cum s-au legat intamplarile, in gand, ca o poveste!
    Felicitari!>:D<

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Noroc cu tristetea,ca altfel nu as putea sa scriu la fel...:d

      Ștergere
  2. ador cum te-ai exprimat si in aceasta postare..:X:X..
    exact cum a spus si andrei, incredibil cum inspiratia te-a facut sa-ti dai drumu la imaginatie intr-un mod atat de coerent si in acelas timp atat de frumos si intens..
    ador cum scrii...:X:X
    :*:*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am vrut sa descriu ce simt atunci cand cineva"e in mine"cum spunea si Andrei intr-o poezie:p

      Ștergere
  3. Esti atat de speciala ! Scri absolut superb..

    RăspundețiȘtergere
  4. Desi este trist ceea ce ai descris :(.. nu imi pot imagina cat de mult talent ai ! Esti extraordinara .

    RăspundețiȘtergere

Prin cuvinte,mintea prinde aripi..