Blogger Widgets

luni, 4 iunie 2012

Daca m-ai lasa...

Daca m-ai lasa....
As prinde in parul tau ciufulit si dezordonat o picatura lipicioasa si parfumata de ceara sidefata.Cand vei simti ceara fierbinte scurgandu-se pe fruntea linistita,tremurand pe genele enigmatice,ce-ti inalta privirea spre etern,ti-ai duce brusc mana in parul ce se impleteste cu suvitele sclipitoare de ceara aburinda.Dar te-ai arde,iar obrajii ar deveni un mozaic confuz de neliniste.Eu ti-as saruta lasciv varfurile degetelor emotionate de valsul matasos al buzelor mele imbibate de pasiune,iar ceara fierbinte s-ar desira pe buzele mele sfioase.Dar ceara stralucitoare ce mocneste in parul tau,ceara dulce ce-mi striveste buzele sunt franturi dintr-o stea .
Daca m-ai lasa...
Daca m-ai lasa sa te iubesc ai vedea si tu .Nu doar o stea,ai vedea o spuzeala infloritoare de stele pline de emotie pura.Daca m-ai lasa sa te iubesc ai gasi in fiecare seara stele ce-ti pateaza intreaga fiinta visatoare.
Daca m-ai lasa....

28 de comentarii:

  1. Ai scris frumos dar eu cred ca ar trebui sa fie invers.Ar trebui el sa te vrea mai mult:d
    Asta e parerea mea:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Doar daca ai putea..
    Este trist ca suntem neputinciosi in fata sentimentelor si emotiilor..
    Poate te-ar lasa doar in cazul in care si el si-ar dori aceeleasi lucruri..Sau poate isi doreste ,insa din diverse motive prefera sa te indeparteze decat sa-ti faca rau.

    RăspundețiȘtergere
  3. aceastea fiind gânduri premature...înainte de marele "potop"...ca să spun aşa..:X
    tu aici îl pui "într-un fel atât de pasional" în temă, adică ce îl aşteaptă dacă doar s-ar lăsa iubit de tine....
    şi sincer scumpa mea, dacă aş fi acest băiat nu te-aş lăsa să scapi....,))...
    adică eu una m-aş topii să fiu muza cuiva, şi acel cineva să scrie atâtea minunăţii doar gândindu-se la mine...pfff...
    îmi placeeeee...>:D<

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Vaaai,ce comentariu siropos!Imi place:p.Ar trebui sa ii arat si comentariul acesta,sa vada cam ce gandesc si ceilalti!:x
      Te pup dulce!>:D<

      Ștergere
    2. aşa, păi ia vezi cum faci să-l vadă...;))..:*

      Ștergere
    3. I-am lasat duminica marile mele "capodopere".I-am spus sa le citeasca in timpul liber.I-am lasat vreo 8 articole scrise pe cartonase colorate.Imi pare rau ca articolul acesta nu i l-am scris,dar duminica nu fusese inca gata...Acum astept sa ne vedem,si ma termina asteptarea asta,sunt foarte curioasa sa ii aflu parerea!:D

      Ștergere
    4. vaiii...că am şi eu emoţii pentru tine....dar având în vedere că nu ai mai scris nimic de câteva zile...pff....sper să nu fie ceva...trist...
      eşti bine?
      :*:*

      Ștergere
    5. Nu am avut timp sa scriu ceva,am fost foarte ocupata saptamana aceasta.Inca nu stiu nimic,inca am emotii.Imi fac tot felul de scenarii in minte despre ce ar putea sa zica cand ne vom vedea.Si cred ca mai dureaza pana ne vom vedea,e ocupat cu licenta!:|

      Ștergere
  4. ah, acel "daca" e o piedica mare!

    RăspundețiȘtergere
  5. Ooh.Sincer ai făcut o descriere fabuloasă!NO COMMENT!

    RăspundețiȘtergere
  6. chiar te va lasa...ai incredere!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am,am...eu sper sa iasa ceva frumos dupa ce va citi ce am scris in legatura cu el.Acum sa vedem cum vor decurge lucrurile:-?

      Ștergere
  7. Cat de profund,cat de minunat! <3

    RăspundețiȘtergere
  8. Daca m-ai lasa...sa vad Parisul!

    RăspundețiȘtergere
  9. Te asteapta o surpriza la mine pe blog! >:D<

    RăspundețiȘtergere

Prin cuvinte,mintea prinde aripi..