Blogger Widgets

duminică, 29 iulie 2012

Eu niciodata...

Eu niciodata n-am vazut,prin faldurile ochilor tai,stele,ce seamana a flori de portocal,murind.Si-mi bat tamplele nervoasa,cu pumnii inclestati pana cand acestea or sa lacrimeze de durerea neputintei.Urlu si zbier,sfasii realitatea de dinainte cu cateva cuvinte perfide,nestiutoare ce mi se incolacesc pe buzele transfigurate.
N-am vazut niciodata,prin ochii tai enigmatici,stele pierind.Nu le-am vazut dara sfioasa si sclipitoare,cu miros rece,dureros,lasat in urma caderii lor bruste de pe bolta cereasca.Nu le-am vazut prapadindu-se la margine de vale cenusie a neantului infometat si nu le-am mangaiat tacut pleoapele tremurande inainte ca ele sa se inchida.N-am fost cu ele intr-un ultim vals funebru pe cerul inghetat de durerea pierderii unui licar sticlos si nu le-am stat la capatai rostind un cant suav despre-a vietii nemurire.
Eu n-am simtit stele murind.Si ma doare.Si plang ca niciodata n-am simtit stele murind.Si-mi musc carnea de pe mine,de teama neputintei ce m-a cuprins si-mi impun sever sa-nvat.Dar multe stele isi vor mai stinge palpairea pana am sa invat sa le simt, sa le traiesc pierirea....

P.S:Eu voi fi plecata pentru 2 saptamani in vacanta.Voi reveni cu un jurnal de calatorie si poze.Va pup dulce pe toti!
Am postat si un capitol din Vaile Mintii.Click AICI!

Continuati si voi:Eu niciodata....

12 comentarii:

  1. pai cartea este foarte buna.povestes-te viata lu' Hitler de cand este mic si pana isi omaora el familia ...adica toata viata lui ! pana moare..toate razboaiele la care a contribuit tot tot .... o poti citi sau down de aici

    http://ro.scribd.com/doc/8388154/Mein-Kampf-Romana-net

    nu se prea gaseste.fiindca a fost interzisa..o poti lua dp net okazii cumpara etc ...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hei,danke.Stiam in principiu despre ce este cartea.Am vrut sa scriu o poveste cu titlul acesta:)Mi-e putin mai aiurea sa citesc pe calculator,dar am sa ma straduiesc.
      P.S:Nu ai continuat fraza!Tu niciodata....?

      Ștergere
  2. distractie placuuuuuta:X:X:X te asteptam cu poze:D pupici:X

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc.Chiar o sa fac multe poze.Pupici si de la mine!>:D<

      Ștergere
  3. Impecabil scris ! <3 sa te distrezi. :*

    RăspundețiȘtergere
  4. Superbă postarea !
    Așa cum m-ai obișnuit :x
    Distracție plăcută în vacanță ! :*

    RăspundețiȘtergere
  5. minunata postarea ta..:X:x...
    abia astept sa revii...sa ne arati poze...:*:*:*

    RăspundețiȘtergere

Prin cuvinte,mintea prinde aripi..