Blogger Widgets

duminică, 8 iulie 2012

Killing Myself(again)!


Si-acum...
... imi pacalesc venele sa se sufoce lent,in abisul intunecat,sa murmure ingrozite de durere,sa tipe,sa urle,sa-mi sfartece piele asta uscata in care imi colcaie tristetea.
...imi pacalesc ochii sa-si traga draperiile groase,pentru o vesnicie,sa-si strige ultima privire spre aceasta lume crancena,sa se inece lent in orbitele ce-ascund neantul pur.
...imi pacalesc lacrimile difuze si stufoase sa-mi zgarie cu unghiile lor subrede,pieptul jilav pana cand sangele o sa-mi tasneasca intr-o cascada involburata ce-mi ajunge pana la calcaie.
...imi pacalesc respiratia monotona sa uite de ea insasi,ca trupul sa mi se invineteasca si sa se perforeze pe unde praful a desenat urme desarte de iluzii.
...imi pacalesc dintii lacomi sa-mi sfasie buzele firave si incretite de tristete,ce tanjesc dupa tine.
Si-am sa pacalesc si timpul,si-am sa-l conving sa-si aseze trupul spart si prafuit peste al meu trup rece,gol si mort.
Dar niciodata nu m-am pacalit sa-ntreb intunericul cu mana de-o moarte absurda si amara.Asta am facut-o in mod constient.


P.S: Sper ca am reusit sa va transmit starea incredibil de nesuferita prin care trec!:D
       Am publicat si capitolul 4 din povestea Vaile Mintii.Il gasiti Aici:

22 de comentarii:

  1. Ma crezi ca mi s-a facut pielea de gaina?:|
    Este asa de trist..Imi pare rau ca treci printr-o faza proasta ,insa cu siguranta o vei depasi :)
    Te pup ! :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Stiu ca o voi depasi.Si sunt in situatia aceasta pentru ca,ca de obicei,imi doresc sa am alaturi de mine persoane intangibile.

      Ștergere
  2. Cam straniu,dar totuşi frumos!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sper sa revin cu un articol mai vesel;))

      Ștergere
  3. starile astea nesuferite trec...
    sper sa treci repede prin ea :D

    RăspundețiȘtergere
  4. Si pe mine m-ai speriat :o3 sunt sigura ca o sa fie totul bine in cele din urma. >:D< ai scris exceptional.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. N-a fost intentia mea sa va sperii!:D

      Ștergere
  5. ..fara cuvinte ,pentru ca stiu tristetea ce-o descrii . chiar acum o sa citesc si capitolul 4 ,era si timpul >:D<

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Parca ma simt altfel dupa ce mi-a spus cat de bine ma intelegi;)):*:*:*

      Ștergere
  6. Ce mi-au zis altii mie iti spun si eu tie.
    O sa rasara si pe strada ta soarele.
    Acum, daca nu vrei sa crezi e dreptul tau :d

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Stiu ca o sa rasara soarele si pe strada mea,chiar te cred,dar cred ca nimanui nu-i convine ca din cand in cand mai si apune...:*>:D<

      Ștergere
  7. Deci am ramas ... cu gura deschisa ! Mi-a placut la nebunie .. nu am cuvinte :x !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Tot ai gasit cateva cuvinte sa-mi spui ca ti-a placut;)):*>:D<

      Ștergere
  8. Ai ceva de la mine aici >:D<
    http://pooh-dreams-roxy.blogspot.ro/2012/07/va-multumesc-ca-sunteti-aici.html

    RăspundețiȘtergere
  9. Cât de superb ai scris ..
    E atât de trist, dar sper să fi bine ^^

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mi-a mai trecut.Cred ca m-am obisnuit cu anumite idei...;))

      Ștergere

Prin cuvinte,mintea prinde aripi..